جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

قیمت ویلچر برقی،معمولی،تاشو و پله رو

فهرست مطالب

این مطلب مناسب افرادی است که شناختی از ویلچر و انواع مختلف ان ندارند . در این خبر میخواهیم در رابطه با انواع ویلچرها و عملکرد و کارایی انها صحبت کنیم . اگر شما هم جز افرادی هستید که فرد توانخواه یا سالمند درمنزل دارید حتما در ادامه با ما باشید.

شناخت انواع ویلچر

ویلچر یکی از مهمترین دستگاه ها برای افراد توانخواه میباشد به گونه ایی که ویلچر برای انها حکم پای انها را دارد یا حکم ماشین انها را دارد وسیله ایی که میتواند به انها کمک کند که راه بروند بایستند و بخوابند , با این تفاسیر باید گفت که ویلچر میتواند بخشی از وجود یک توانخواه و یا سالمند باشد پس بسیار حائز اهمیت است که در باره ان بیشتر بدانید و انواع مختلف ان را بشناسید.

ویلچرها در حالت کلی به دو دسته برقی و دستی تقسیم میشوند . ویلچردستی همانگونه که از اسم ان مشخص است به صورت دستی حرکت میکند معمولا بیشتر از این ویلچرها در بیمارستان ها و اماکن زیارتی استفاده میشود و بیشتر برای افرادی مناسب میباشد که توانایی و قدرت استفاده از دست های خود را دارند .یکی از ویژگی های ویلچر دستی سبک و تاشو و قابل حمل بودن انهاست . هرچند که قطعا شما در بازار اگر گشتی بزنید حتما ویلچر دستی بدنه اهن سنگین نیز خواهید یافت .

ویلچر اپتیموس ۲ اتوماتیک هوشمند میرا

ویلچردستی های سبک بدنه هایشان از جنس الومینیوم میباشد البته که در یک نوع ان متریال ساخت ویلچر کربن است . اما جنس بدنه ویلجرهای سنگین اهن میباشد. همانطور که گفته شد ویلچر با جنس بدنه کربن دارای وزن 5کیلوگرم میباشد و جزء سبکترین ویلچرهای دستی به حساب می اید. ویلچرهای دستی هم انواع مختلفی دارند که از انواع انها میتوان موارد زیر را نام برد

  1. ویلچردستی اکتیو
  2. ویلچردستی میرا
  3. ویلچردستی حمل بیمار
  4. ویلچردستی ورزشی

نوع دیگر ویلچرها , ویلچر برقی میباشد . ویلچرهای برقی به واسطه جو استیک و باتری و موتور توانایی و قدرت حرکت را به توانخواه میدهد . ویلچرهای برقی نیز در دسته خود به  دسته های مختلفی تقسیم میشوند که در هر کدام از این دسته بندی های انواع مختلفی ویلچر قرار میگیرد موضوعی که در ویلچرهای برقی بیشتر نظر افرادرا جلب میکند تنوع بسیار بالایی هست که در انواع ویلچربرقی ها وجود دارد.

ویلچربرقی های موجود در بازار در چند دسته میتوان تقسیم بندی کرد که به ترتیب زیر میباشد:

  • ویلچربرقی تاشو
  • ویلچر برقی مسافرتی
  • ویلچربرقی مبله
  • ویلچربرقی هوشمند

در ادامه در باره هر کدام از موارد بالا به صورت مجزا توضیح خواهیم داد.

ویلچربرقی تاشو

ویلچربرقی تاشو یکی از همان انواع ویلچربرقی هست که قابلیت تاشو بودن را دارند اما توجه داشته باشید که که با ویلچربرقی مسافرتی اشتباه نگیرید زیرا ویلچربرقی های تاشو حتی وزن های تا 50 کیلوگرم را دارند برای مثال میتوان به ویلچرگاما 45 اشاره کرد که وزن این ویلچرتا 53 کیلوگرم میباشد. پس حتما در نظر داشته باشید که ویلچربرقی تاشو فقط قابلیت تاشو بودن را دارند ومیتوانید داخل خودرو قرار داده و قابلیت حمل و نقل را دارند اما سبک و مسافرتی نیست . در این دسته شما میتوانید ویلچربرقی های با کیفیت و کارامد را ببینید

ویلچربرقی تاشو دارای موتورهای 450 وات تا 500 وات میباشند که اکثریت ساخت تایوان هستند در نظر داشته باشید که موتورهای تایوانی از محبوبیت خاصی در بین افراد توانخواه برخوردار است که این نشان از کیفیت عالی و طول عمر بالای این موتورها میباشد .ویلچربرقی تاشو دو موتوره هستند و دقیقا به همان صورت نیز دارای دو باتری هستند. باتری های 40 اتا 50 امپر را دارند .

از ویلچربرقی تاشو میتوان به  موارد همچون : بتا25 , گاما 45, 110, 140 وغیره اشاره کرد.

 

ویلچربرقی بتا25

یکی از ویلچرهای تاشو ویلچربرقی بتا25 میباشد این ویلچر با بدنه اهن وزن نسبتا سنگینی دارد. دارای موتورهای تایوانی میباشد که در قبلتر هم از کیفیت این موتورها صحبت شد . این ویلچرهم از تولیدات شرکت فراتک میباشد این مجموعه با ایجاد تغییرات مهم در ویلچربتا25 توانسته تقریبا همه خواسته های متقاضیان را مد نظر قرار داده و متناسب با همه سلیقه ها ویلچر تولید کند و روانه بازار کند. شما اگر دوستدار ویلچرهای با بدنه الومینیومی هستید اما در کنار ان میخواهید که موتورهای پرقدرت تایوانی داشته باشد نوید یک اتفاق خوب را به شما میدهیم . مجموعه فراتک با در نظر گرفتن همه شرایط ویلچر بتا25 را با بدنه الومینیومی تولید کرده و حتی در کنار ان باتری لیتیوم را هم در خط تولید خود قرار داده است . پس شما میتوانید بتا 25 را هم با بدنه الومینیومی و هم با بدنه اهنی تهیه کنید.

شما میتوانید این ویلچر را با موتورهای 250 وات تایوانی تهیه کرده در مسیرهای تا 10 الی 12 کیلومتر پیمایش مسیر بگیرید بدون اینکه استرس تمام شدن شارژ باتری را داشته باشید .

ویلچر برقی بتا ۲۵ لیتیوم- تاشو فراتک (۲۰)

ویلچربرقی تاشو وسبک مسافرتی

ویلچربرقی تاشو و سبک همانند اسمشان ویلچرهایی سبک هستند که تا قابلیت تاشو شدن را تا جایی ممکن دارند.
ویلچربرقی تاشو در سبکترین حالت باید وزنش بیشتر از 27 کیلوگرم نباشد پس با این حساب ما به ویلچربرقی هایی میگوییم سبک که وزن بین 25 تا 27 کیلو گرم را نهایتا داشته باشند.

شاید سوال پیش بیایید که با وجود موتور و دو باتری و جو استیک چگونه یک ویلچرنهایتا 27 کیلوگرم میشود ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که موتورهایی ساخته و طراحی شده است که وزن بسیار کمتری نسبت به دیگر موتورها دارند البته لازم به ذکر است که بگوییم شاید وزن این موتورها کم باشد اما چیزی از کیفیت انها کمتر نشده بلکه بیشتر هم هست.

پس در نهایت نتیجه میگیریم که یکی از عواملی که باعث کاهش وزن ویلچرهای تاشو میشود وجود موتورهای براشلس است. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در وزن ویلچر باتری لیتیوم میباشد باتری های لیتیومی علاوه بر طول عمر بالایی که دارند کیفیت و کارایی بیشتری نسبت به باتری های سیلد اسید خشک دارند . این باتری ها هم وزن کمتری دارند و هم فضای کمتری را اشغال میکنند.

ویلچربرقی تاشو سبک دارای بدنه های الومنییومی میباشد از اونواع این ویلچر میتوان به ویلچر برقی یاماها تولید ژاپن , ویلچربرقی مونوچیر تولید ایران , ویلچر برقی اسمارت چیر تحت لیسانس امریکا یا به ویلچر بی نایت ار اس تولید ایران که ریموت دار هست  اشاره کرد.در ادامه مطلب مشخصات و اطلاعات چند نمونه ویلچربرقی تاشو را برایتان بازگو میکنیم .

ویلچربرقی یاماها

ویلچربرقی یاماها ساخت ژاپن میباشد این ویلچر تست شده نمایشگاهی میباشد. دارای موتورها 150 وات تا 200 میباشند و دارای یک باتری است . این ویلچر به دلیل اینکه به صورت استوک وارد ایران میشود نسبت به بقیه ویلچرها قیمت کمتری دارند. حتما در نظر داشته باشید که پایین بودن این قیمت صرفا بخاطر استوک بودن ان است پس بدانید که ویلچربرقی یاماها کیفیت خیلی بالایی دارند. این ویلچر یک محصول خیلی عالی هست که شما میتوانید تهیه کنید به دو دلیل .اولین دلیل ان کیفیت خیلی بالای این محصول هست و دلیل دوم ان قیمت خیلی مناسب این محصول میباشد.

این ویلچربرقی در دو مدل چرخ کوچک و دومنظوره در بازار موجود هست. یاماها دومنظوره هم قابلیت حرکت با جواستیک را دارد و هم قابلیت حرکت دستی را دارد . اگربخواهیم به یکی از مزایای این ویلچر اشاره کنیم قابلیت دو منظوره بودن ان است زیرا که شما میتوانید در زمان هایی که در طی مسیر شارژ باتری ویلچر تمام میشود با استفاده از قابلیت دستی ان استفاده کنید.

ویلچر برقی یاماها ژاپن (۳۵)

ویلچربرقی مونوچیر

یکی دیگر از ویلچرهای برقی تاشو مسافرتی که شما میتوانید به راحتی در بازار ببنید ویلچربرقی مونوچیر میباشد. این ویلچر الگو برداری شده از مدل اسمارت چیر امریکایی هست. این ویلچر را طراحان و متخصصان ایرانی طراحی و به مرحله توزیع رساندند و روانه بازار کرده اند این محصول را میتوانید با قیمت مناسبتری به نسبت اسمارت چیر تهیه کنید در ادامه به مشخصات و ویژگی ها این ویلچراشاره خواهیم کرد.

ویلچر برقی مسافرتی مونوچیر ۱ (۵)...

ویژگی و مشخصات مونوچیر

از ویژگی های مهم این ویلچر میتوان به بدنه الومینیومی و ضد ضربه ان اشاره کرد در نظر داشته باشید که بدنه الومینیومی دلیلی بر تحمل وزن پایین ویلچر نمیباشد و این محصول در عین سبک بودن تحمل وزن تا 120 کیلوگرم را نیز دارد.

این ویلچر بخاطر وجود باتری های لییتومی میتواند پیمایش مسیر تا 12 کیلومتر را به شما بدهد . موتورهای این ویلچر 250 وات براشلس است موتورهای پرقدرت و سبک که بیشتر در ویلچربرقی های تاشو و سبک به کار می اید. یکی دیگر از ویژگی های این ویلچر وجود تشک با قطر 6 سانت میباشد که رویه ی این تشک قابل شستشو میباشد.

ویلچر برقی مسافرتی مونوچیر (۶)

ویلچربرقی بی نایت ار اس

ویلچر دیگری از خانواده ویلچربرقی های تاشو را بخواهیم معرفی کنیم از مدل بی نایت ار اس باید نام برد . ویلچری سبک و کاملا تاشو میباشد . یکی از مواردی که به جذابیت این ویلچر افزوده است رنگ بدنه کاملا مشکی ان هست که ویلچر را جذاب و خاص کرده است به طوری که نظر و توجه هر بیننده ایی را به خود جلب میکند . یکی از بهترین اپشن های این ویلچر وجود کنترل و ریموت ان میباشد که برای کنترل از راه دور استفاده میشود شما میتوانید برای راحتی حمل ویلچر خود از ریموت استفاده کنید. یک خوبی دیگر این ویلچر برای شما خریداران محترم این میباشد که دیگر دغدغه این را ندارید که پدر یا مادر سالمندتان نمیتوانند از ویلچر برقی استفاده کنند ان هم به دلیل اینکه توانایی و قدرت کنترل ویلچر را ندارند شما با استفاده از همین ریموت کنترل میتوانید برای کنترل و هدایت سالمند خود استفاده کنید . شما با خاطری اسوده هر کاری که یک جو استیک برایتان انجام میدهد را میتوانید به واسطه ریموت این ویلچر انجام دهید.

موتورهای این ویلچر250 وات براشلس هستند از طرفی هم دارای باتری های لیتیومی میباشد یکی از ویژگی های خیلی مهم و خوب این ویلچر وجود چرخ های طرح بادی سوراخدار هست که هم در چرخ های جلو و هم در چرخ های عقب به این شرایط میباشد این ویژگی باعث میشود که در مسیرهای  سنگلاخی یا با پستی بلندی از لرزش  توانخواه روی ویلچر جلوگیری میکند .

ویلچر برقی بی نایت ار اس کنترلی (2)

ویلچر برقی مبله

بعد از ویلچرهای تاشو نوبت به ویلچرهای مبله میرسد . ویلچرهای مبله همانطور که از اسمشان مشخص است دارای صندلی های مبله یا همان صندلی ماشین هستند این ویلچرها برخلاف  ویلچرهای تاشو و سبک , اصلا سبک و تاشو نیستند.

مسئله دیگر که در ویلچرهای مبله زیاد به چشم می اید قدرت موتورهای ویلچر مبله هست که معمولا بین 450 تا 500 وات هستند. مسئله مهمی که اینجا باید مطرح شود این است که شاید شما جز افرادی باشید که بخواهید از ویلچرتان در خیابان یا در مسیر خانه تا محل کار یا بالعکس استفاده کنید , قطعا چند نکته برای شما حائز اهمییت خواهد بود:

  • پیمایش مسیر ویلچر
  • مناسب بودن چرخ ها
  • قدرت موتور وباتری
  • راحتی صندلی

اولین نکته همانطور که در بالا گفته شد پیمایش مسیر میباشد قطعا شما میخواهید مسیری به طول 20 تا 30 کیلومتر را در رفت و برگشت منزل و محل کار یا هر جای دیگری طی کنید. پس قطعا مهم است که شما یک ویلچری داشته باشید که توانایی دادن این پیمایش را داشته باشد . ویلچری که بتواند تا 30 کیلومتر یا بیشتر و یا کمتر پیمایش بدهد باید باتری هایی با امپر بالا داشته باشد این باتری ها دیگر نمیتوانند که لیتیومی باشند زیرا باتری های لیتیومی نهایتا 10 امپر هستند که به شما پیمایش 12 تا 15 کیلومتری را بدهند. در این ویلچرها از باتری سیلداسید استفاده میشود باتری های سیلد اسید بعضا تا 80 امپر هم هستند که معمولا در ویلچرهایی همچون ویلچر میرا اپتیموس 2 قرار دارند.

مسئله دیگر در ویلچرهای مبله بزرگ و پهن بودن چرخ های عقب و جلو این ویلچر است که شما برای پیماندن خیابان ها و یا مسیر های با پستی بلندی یا برای عبور از جوی های اب داخل کوچه با مشکل مواجه نشوید. یکی دیگر از دلایل وجود چرخ های بزرگ در ویلچرهای مبله تحمل وزن بالایی هست که ویلچرهای مبله دارند و نیرو بیشتری را باید داشته باشند در بعضی از ویلچرهای مبله ما تحمل وزن تا 200 کیلوگرم را هم تست کرده ایم و امتحانشان را به خوبی پس داده اند.

بعد از همه این توضیحات باید اشاره کنیم به ویلچرهایی که دقیقا این شرایط دارند اگربخواهیم اسمی از انها ببریم باید بگویم این ویلچرها اعم از ویلچرهای برقی فاتح , ویلچربرقی ای ام سی , ویلچر برقی اینواکر و یکی از بهترین های ویلچربرقی مبله ایی که میتوان نام برد ویلچربرقی میرا اپتیموس 2 هست .

ویلچر-برقی-مبله-IMC_1625912214

ویلچربرقی فاتح

برند فاتح یکی از تولیدات شرکت فراتک هست که مجموعه ای از ویلچرهای مبله هستند این ویلچرها دارای موتورهای 450 تا 500 وات تایوانی هستند. باتری های موجود دراین ویلچر بین 40 تا 50 امپر هستند و یکی از بهترین مزیت های این ویلچرها افزودن باتری اضافه میباشد. معمولا ویلچربرقی فاتح در قسمت زیری نشیمن محفظه خالی دارد که میتوان از ان فضا برای گذاشتن باتری اضافه استفاده کرد تا بتوانید پیمایش مسیر بیشتری بگیرید.

خانواده ویلچربرقی فاتح یک مجموعه بزرگ با انواع مختلف ویلچرهای برقی مبله هستند که هر کدام ویژگی و خصوصیت های خاص خود را دارند. که در ادامه به چند نمونه ان میپردازیم .

ویلچربرقی فاتح 2 , ویلچربرقی فاتح اکسترا , ویلچربرقی فاتح جکدار, ویلچربرقی فاتح کاپیتان و غیره از انواع ویلچرهای فاتح هستند که همگی در دسته ویلچربرقی مبله قرار دارند ام همانطور که در قبل گفتیم هرکدام از اینها دارای مشخصه های مخصوص به خود هستند.

ویلچر فاتح کاپیتان 4

ویلچربرقی هوشمند

گروه ابر قدرت و خاص در ویلچرهای برقی , ویلچربرقی هوشمند هستند. این ویلچر تقریبا همه اپشن ها و قابلیت ها را درخود دارند قابلیت هایی اعم از : ایستا شدن , تخت شو بودن , تنظیم جاپایی و پشتی به صورت برقی و غیره .

یکی از این ویلچرها ویلچر اس ام ای 900 میباشد که مشابه سازی و الگوبرداری شده از ویلچر پروموبیل امریکا میباشد. این ویلچر همزمان با قابلیت ایستا شدن میتواند شما را به حالت تخت در بیارد. ویلچراس ام ای طی مدت زمان 90 تا100 روز کاری ساخت و تحویل مشتریان عزیز و متقاضیان این ویلچر داده میشود. توجه داشته باشید که امروزه شما در بازار ایران قطعا ویلچری را نمیتوانید بیابید که همزمان با قابلیت تخت شو بودن حالت ایستاشو نیز داشته باشد.

ویلچربرقی هوشمند دیگری که میتوان در این گروه قرار داد ویلچر اسکیو میباشد یک محصول کاملا حرفه ایی که ساخت کشورهای اروپایی میباشد این ویلچر برخلاف دیگر ویلچرهای موجود در بازار همزمان با قابلیت هایی که یک ویلچربرقی هوشمند میتواند داشته باشد قابلیت پیمایش پله را نیز دارد. همانطور که در قبل گفته شد این ویلچر در بازار ایران موجود نیست اما بنا به درخواست مشتریان ومتقاضیان این محصول را مجموعه برسو میتواند به راحتترین حالت از کشورهای دیگر وارد کرده و تحویل شما خریداران عزیز بدهد.

در پایان قطعا گنجاندن همه اطلاعتت ویلچرهای برقی در یک خبر کار اسانی نیست و از انجایی که تنوع محصولات چه در دسته برقی های تاشو چه در دسته مدل های برقی مبله زیاد میباشد همه انها را نمیتوان در یک مطلب گنجاند. از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر شما میتوانید با کارشناسان ما ارتباط گرفته و در رابطه با ویلچرمد نظر خودتون سوال یا ابهامی هست بپرسید اینگونه شما موفق به انجام یک خرید کاملا مطمعن و اگاهانه میشوید.

ویلچر ایستا تمام برقی SME-900

مقالات محبوب

ویلچر مسافرتی سبک و قابل حمل مخصوص جابجایی بیمار در انواع سفرها با خودرو، قطار و هواپیما. با ترمز های روی دسته، کاربری راحت تری را ارائه می کند و در عملکرد انعطاف پذیر است و به سرعت واکنش نشان می دهد و ویلچر را می توان با استفاده از ترمز های دستی و سیمی […]

ویلچر برقی اپتیموس ۲ (meyra optimus 2) یک ویلچر خاص و ایده آل آلمانی در رنگ های طوسی و آبی با جوی استیک های قدیمی و جدید. این ویلچر با طراحی منحصر به فردش و نیروی پیشرانه اش در جلو باعث شده هر شخصی را به خود مجذوب کند. ویلچر برقی meyra optimus 2 به […]

ویلچر برقی دایانگ تاشو با وزن سبک است. ویلچر بادوام و قابل حمل است که علیرغم قیمت پایین آن در مقایسه با محصولات مشابه سایر کارخانه‌ها، دارای طیف وسیعی از ویژگی‌ها است که آن را به گزینه‌های هوشمند در هنگام جستجوی ویلچر برقی تبدیل کرده است. با طراحی تاشو، ویلچر برقی را می توان به […]

اگر به دنبال یک ویلچر فوق العاده خاص، باکیفیت، راحت و استثنایی هستین که حالا حالا خراب نشه و پشتت گرم باشه این مطلبو بخون. ویلچر اینواکر (سابقه) در بیش از 30 سال گذشته، Invacare با نوآوری‌هایی پیشرو بوده است که اساساً صنعت را تغییر داده است. ویلچر برقی با کنترل ریزپردازنده، سیستم اکسیژن Invacare […]

ویلچر 863 تاشو و سبک است. این ویلچرهای تاشوی قابل حمل بزرگسالان، برای کسانی که نمی توانند از ویلچرهای دستی چرخ بزرگ استفاده کنند یا ویلچر مسافرتی بزرگسالان سبک وزن می خواهند بسیار مناسب هستند. ویلچر 863 به عنوان یک ویلچر سبک، تاشو و مسافرتی به شمار می آید که در مدل های مختلف با […]

خرید ویلچر سوپور به عنوان یک ویلچر آلمانی اروپایی بسیار مقرون به صرفه است. کیفیت بالای ساخت و راحتی آن موجود شده که این ویلچر به عنوان یک ویلچر تاپ و کارآمد از بین انواع ویلچر سانرایز به شمار بیاید. قیمت ویلچر سوپور نیز به همین علت از بقیه ویلچرها بالاتر است. نام دیگر آن […]

اسکوتر برقی سالمندان مدل Scout 3 کاملا تاشو و قابل حمل می باشد و در تمامی خودروها جای می گیرد. Scout جمع و جور و سبک وزن است و برای قرار گیری در خودرو به راحتی به پنج قطعه تقسیم می شود. اسکوتر مسافرتی Scout 3 چرخ همچنین ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد تا کار […]

ویلچر Robooter یک ویلچر زیبا، با طراحی فضایی، قابلیت های خاص و متفاوت از همه ویلچرهاست که در ادامه و بدون از دست دادن وقت میریم سراغ معرفیش.   کار به جایی رسیده که طراحی ویلچرهام فضایی و چشم نواز شده. تصویر زیر نمونه طراحی اولیه این ویلچر رباتی و خاصه. ابعاد: طول: 120 سانتی […]

ویلچر a&i یکی از محصولات تایوانی است که جزو محصولات تاپ دستی بوده و طرفداران خودش را در بین ویلچرهای وارداتی دارد. ویلچر های دستی تاشو مناسب اشخاصی هستند که هنگام جا به جایی از وسیبله نقلیه استفاده میکنند، تاشو بودن این محصول به این دسته افراد کمک میکند تا به راحتی آن را در […]

سلام امیدوارم که حال دلتون خوب باشه. این پست اطلاع رسانی تخفیفات ویلچر برقی، ویلچر دستی و بالابر بیمار به مناسبت 12 آذر روز معلولین و توانخواهان عزیز می باشد، پس با دقت مطالعه کنید. این قیمتها فقط تا 12 آذر 1402 اعتبار دارد. سوم دسامبر مصادف با 12 آذر از سوی سازمان ملل روز […]

ویلچر بی بی (BB) ساخت آلمان ویلچری خاص و فوق العاده. این ویلچر را به راحتی میتوان با ویلچرهای میرا و سانرایز مقایسه کرد و هیچ از آنها کم ندارد.   از ویژگی های این ویلچر میتوان به تاشو بودن آن اشاره کرد. این محصول به راحتی تا شده و در صندوق عقب تمام خودروها […]

ویلچر آلمانی دستی باجت (Budget) ویلچری کارآمد از شرکت میرا آلمان که پیشرو در صنعت تولید ویلچر های برقی، ساده و ورزشی در دنیا است. این ویلچر به طور ویژه جهت نیاز به مراقبت های بهداشتی روز طراحی شده است. ویژگی مهم ویلچر باجت قابلیت تاشوندگی بسیار عالی جهت استفاده ی آسان روزمره می باشد. […]

ویلچر سی پی خارجی اینواکر یکی از محصولات کشور سوئیس بوده که جزو تاپ ترین محصولات سی پی است. این محصول نشمین و پشتی بسیار راحتی داشته و مناسب افراد تا وزن 120 کیلوست البته سایز مناسب این ویلچر برای کودک تا نوجوان مناسب است. ویلچر سی پی اینواکر (اروپایی) ویلچر اینواکر این مزیت را […]

ویلچر برقی imc محصولی از کمپانی مطرح heartway. این کمپانی که به ویلچرهای مبله اش مشهور است دست به طراحی ویلچر مبله تاشو زده تا زیبایی، راحتی و ظرافت را با هم در یک محصول ارائه دهد. ویلچر اورسایز قطعا دیدن کلمه اورسایز بعضی از توان خواهان را وجد خواهد اورد؛ چرا که تعدادی زیادی […]

ویلچر سایز بزرگ برای توان خواهانی که وزن بالایی دارند حکم طلا دارد. معلول و توان خواه بودن خود یک درد است و اینکه نتوانند ویلچر مناسب سایز خود را پیدا کنند دردی دیگر. در اینجا برسو آماده است تا با ارائه ویلچرهای دستی برای وزن و سایز بالا ، خدمتی دیگر به توان خواهان […]

راهنمای کامل برای انتخاب، نصب، و نگهداری بالابر بیمار که به آن لیفت بیمار یا جرثقیل بیمار نیز گفته می شود. بالابر بیمار یک تسهیل کننده حرکت برای کسانی که است که به کمک نیاز دارند و ابزاری اساسی در مراکز بهداشتی و درمانی و منازل بوده و کمک کننده ارزشمندی هستند. این ابزارها به […]

بهترین ویلچر مخصوص راهپیمایی کدام مدل است؟ آیا مدل های کارراه بنداز در اربعین مناسب هستند؟ برای پیاده روی اربعین میتوانید از این ویلچر ها استفاده کنید هم ارزان هستند هم برای اربعین که مسافت پر از سنگلاخ است مقاوم هستند انواع ویلچر اگر بخواهیم درباره انواع ویلچر صحبت کنیم باید تعداد زیادی را برشمریم […]

ویلچر فوق سبک پنترا ویلچر پنترا (Panthera) یک ویلچر سوئدی فوق سبک است که لقب سبک ترین ویلچر جهان را به خود اختصاص داده. البته جالب است بدانید که مالکیت این ویلچر از کشور سوئد به آمریکا تغییر پیدا کرده است. این ویلچر در عین محکم بودن زیبایی های خاصی هم دارد. چرخ های آن […]

قیمت ویلچر میرا ۱۸۵۰ در مقایسه با سایر مدل ها به عنوان یکی از گزینه های مناسب به شمار می رود. در بین انواع مدل های میرا این مدل جزء پر فروش ها می باشد.   انواع ویلچر دستی میرا ویلچر های دستی میرا دارای انواع متنوعی هستند. اما آن هایی که بیشتر در ایران […]

مرکز فروش ویلچر فاتح ۲ با صندلی مبله. ویلچر برقی فاتح ۲ یکی از بهترین ویلچرهای موجود در بازار است که در مقایسه با کیفیتش قیمت مناسبی دارد و در مقایسه با سایر ویلچرها ارزش خرید و میزان رضایت بالایی دارد. ویلچر فاتح ۲ که نام کامل آن فاتح۲ LX است توسط شرکت فراتک تولید […]

نمایندگی های صادرات ویلچر برقی سایز بزرگ در کشورهای خارجی مشغول به کار بوده که متقاضیان این محصول در کشورهای خارجی می توانند ویلچر مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهند. صادرات ویلچرهای سایز بزرگ کمک بزرگی به اقتصاد کشور داشته است که در خارج ایران هم مورد پسند بسیاری واقع گردیده است. صادرات […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *